Lorem
This commit is contained in:
parent
6de383d5f0
commit
d251457d66
@ -19,17 +19,22 @@ public class FabriquePersonnagesFootball extends FabriquePersonnagesAbstraite {
|
|||||||
public ArrayList<Personnage> CreerPersonages(CaseAbstraite[][] plateau) {
|
public ArrayList<Personnage> CreerPersonages(CaseAbstraite[][] plateau) {
|
||||||
ArrayList<Personnage> list = new ArrayList<Personnage>();
|
ArrayList<Personnage> list = new ArrayList<Personnage>();
|
||||||
|
|
||||||
|
ArrayList<Personnage> l1 = new ArrayList<Personnage>();
|
||||||
|
ArrayList<Personnage> l2 = new ArrayList<Personnage>();
|
||||||
|
|
||||||
PersonnageFootball p1 = new PersonnageFootball("Bob", 100.0, 1.0, 1.0, 2, parDefaut);
|
PersonnageFootball p1 = new PersonnageFootball("Bob", 100.0, 1.0, 1.0, 2, parDefaut);
|
||||||
list.add(p1);
|
list.add(p1);
|
||||||
|
l1.add(p1);
|
||||||
PersonnageFootball p2 = new PersonnageFootball("Jo", 100.0, 1.0, 1.0, 2, parDefaut);
|
PersonnageFootball p2 = new PersonnageFootball("Jo", 100.0, 1.0, 1.0, 2, parDefaut);
|
||||||
list.add(p2);
|
list.add(p2);
|
||||||
|
l1.add(p2);
|
||||||
PersonnageFootball p3 = new PersonnageFootball("Max", 100.0, 1.0, 1.0, 2, parDefaut);
|
PersonnageFootball p3 = new PersonnageFootball("Max", 100.0, 1.0, 1.0, 2, parDefaut);
|
||||||
list.add(p3);
|
list.add(p3);
|
||||||
|
l2.add(p3);
|
||||||
PersonnageFootball p4 = new PersonnageFootball("Zac", 100.0, 1.0, 1.0, 2, parDefaut);
|
PersonnageFootball p4 = new PersonnageFootball("Zac", 100.0, 1.0, 1.0, 2, parDefaut);
|
||||||
list.add(p4);
|
list.add(p4);
|
||||||
|
l2.add(p4);
|
||||||
|
|
||||||
ArrayList<Personnage> l1 = (ArrayList<Personnage>) list.subList(0, 2);
|
|
||||||
ArrayList<Personnage> l2 = (ArrayList<Personnage>) list.subList(2, 4);
|
|
||||||
EquipeDeFoot e1 = new EquipeDeFoot(l1, "E1");
|
EquipeDeFoot e1 = new EquipeDeFoot(l1, "E1");
|
||||||
EquipeDeFoot e2 = new EquipeDeFoot(l2, "E2");
|
EquipeDeFoot e2 = new EquipeDeFoot(l2, "E2");
|
||||||
|
|
||||||
@ -43,6 +48,7 @@ public class FabriquePersonnagesFootball extends FabriquePersonnagesAbstraite {
|
|||||||
pf.setEquipe(e2);
|
pf.setEquipe(e2);
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
|
this.placement(list, plateau);
|
||||||
return list;
|
return list;
|
||||||
}
|
}
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
@ -1,11 +1,35 @@
|
|||||||
|
import Fabriques.Objets.FabriqueObjetBattleSnow;
|
||||||
import Fabriques.Objets.FabriqueObjetBattleZone;
|
import Fabriques.Objets.FabriqueObjetBattleZone;
|
||||||
|
import Fabriques.Objets.FabriqueObjetFootball;
|
||||||
|
import Fabriques.Personnages.FabriquePersonnagesBattleSnow;
|
||||||
import Fabriques.Personnages.FabriquePersonnagesBattleZone;
|
import Fabriques.Personnages.FabriquePersonnagesBattleZone;
|
||||||
|
import Fabriques.Personnages.FabriquePersonnagesFootball;
|
||||||
|
import Fabriques.Plateau.FabriquePlateauBattleSnow;
|
||||||
import Fabriques.Plateau.FabriquePlateauBattleZone;
|
import Fabriques.Plateau.FabriquePlateauBattleZone;
|
||||||
|
import Fabriques.Plateau.FabriquePlateauFootball;
|
||||||
|
import Fabriques.Scenario.FabriqueScenarioBattleSnow;
|
||||||
import Fabriques.Scenario.FabriqueScenarioBattleZone;
|
import Fabriques.Scenario.FabriqueScenarioBattleZone;
|
||||||
|
import Fabriques.Scenario.FabriqueScenarioFootball;
|
||||||
|
|
||||||
|
import java.util.Scanner;
|
||||||
|
|
||||||
class Main {
|
class Main {
|
||||||
public static void main(String[] args){
|
public static void main(String[] args){
|
||||||
SimulationJeu s = new SimulationJeu(new FabriqueScenarioBattleZone(new FabriquePlateauBattleZone(), new FabriquePersonnagesBattleZone(), new FabriqueObjetBattleZone()));
|
System.out.println("1 -> BattleZone");
|
||||||
s.lancerJeu();
|
System.out.println("2 -> Batle Snow");
|
||||||
|
System.out.println("3 -> Foot");
|
||||||
|
Scanner s = new Scanner(System.in);
|
||||||
|
int choix = s.nextInt();
|
||||||
|
SimulationJeu sim = null;
|
||||||
|
if (choix == 1) {
|
||||||
|
sim = new SimulationJeu(new FabriqueScenarioBattleZone(new FabriquePlateauBattleZone(), new FabriquePersonnagesBattleZone(), new FabriqueObjetBattleZone()));
|
||||||
|
}
|
||||||
|
if (choix == 2) {
|
||||||
|
sim = new SimulationJeu(new FabriqueScenarioBattleSnow(new FabriquePlateauBattleSnow(), new FabriquePersonnagesBattleSnow(), new FabriqueObjetBattleSnow()));
|
||||||
|
}
|
||||||
|
if (choix == 3) {
|
||||||
|
sim = new SimulationJeu(new FabriqueScenarioFootball(new FabriquePlateauFootball(), new FabriquePersonnagesFootball(), new FabriqueObjetFootball()));
|
||||||
|
}
|
||||||
|
sim.lancerJeu();
|
||||||
}
|
}
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user